Nagerecht

Gezonde cake met maar 3 ingrediënten, weinig koolhydraten en geen suiker: heerlijk

67views

Taarten om niet aan te komen

Taarten maken is misschien niet zo eenvoudig als je op het eerste gezicht zou denken. Als dat zo was, zouden we allemaal deskundige banketbakkers zijn.

Maar gelukkig zijn er ook gebakjes waar je geen kok voor nodig hebt en die in feite binnen ieders bereik liggen.

Natuurlijk moet je er wel rekening mee houden dat je elke stap in gedachten moet houden, want anders maak je er misschien een ongewenste puinhoop van.

Met dit in gedachten, willen we je in de volgende regels een en ook tot degenen die niet gewend zijn om voor het fornuis te staan om taarten te maken.

Bovendien kun je in dit geval, als je je zorgen maakt over je figuur, gerust zijn, want het recept dat we je presenteren bestaat, zoals de titel al aangeeft, uit en is zelfs .

Dus, op dit punt, als je een zoetekauw bent, maar toch in vorm wilt blijven, moet je zeker proberen dit .

Laten we dan niet nog meer kostbare tijd verspillen en kijken wat de specifieke kenmerken zijn en hoe je een goed resultaat kunt bereiken.

Gezonde appeltaart

Appeltaart

Deze rug is echt lekker, gezond en makkelijk te bereiden. Hier lees je hoe je hem in een handomdraai maakt. Heerlijk.

Bereiding 6 uren 50 minuten

Uitrusting

  • blender

  • pan

  • transparante folie

  • taartvorm

  • saccapoche

  • kom

Ingrediënten

  • appels
  • 60 gr kokosolie
  • 340 gr pinda’s

Instructies

  • Pak eerst de appels, snijd ze doormidden en verwijder het middenstuk.

  • Bak de appels vervolgens 30 minuten op 180 graden op een bakplaat.

  • Nadat de vereiste minuten voorbij zijn, doe je het vruchtvlees, ongeveer 710 gram, in een grote kom en schep je het eruit met behulp van een lepel.

  • Voeg nu 60 gram kokosolie toe, en mix alles met een blender tot je een vrij glad en romig mengsel krijgt.

  • Doe het mengsel dan over in een spuitzak.

  • Klop vervolgens 340 gram geroosterde pinda’s los en giet ongeveer 90 gram in een taartvorm om een eerste laag te maken. Bedek met 240 gram van de eerder bereide room en strijk glad met een spatel.

  • Breng meer lagen geroosterde pinda’s en room aan tot het op is. Dek de taartvorm dan af met huishoudfolie en zet ongeveer 5 tot 6 uur in de koelkast.

  • Verwijder de folie en de taartvorm en bestrooi de bovenkant en zijkanten met meer gehakte geroosterde pinda’s.

  • Je appeltaart is klaar om van te genieten.

Drank voor bij gezonde appeltaart

Het is een goed alternatief voor iedereen die van zoetigheid houdt, maar tegelijkertijd fit wil blijven. Zoals je hebt gemerkt, is het ook .

Op dit punt moet je echter weten waar het het beste bij past. Zoals kiezen voor een goed glas Riesling of van Moscato d’Asti.

Leave a Response

Ludwig Bergman
Hallo! Mijn naam is Ludwig Bergman en ik ben een ervaren redacteur met een passie voor koken en de kunst achter culinaire creaties. In de loop der jaren heb ik me ondergedompeld in verschillende culinaire tradities en recepten om mijn kennis en inspiratie met onze gewaardeerde lezers te kunnen delen.